söndag 15 april 2012

Kommer att sakna world on ice...

I fredags var det premiär för WORLD ON ICE. Det var helgrymt!! På pensionärsföreställningen på förmiddagen blev det en del missar. På öppningsnummret när vi började saxa i slingan fick jag värlens "svung/fart" så jag flög in i sargen:S Lördagens föreställningar gick skitbra och jag blev överaskad av mina kusiner. Jag hade inte en aning om att de skulle komma. Och i Rio så satt det några i publiken och vinkade o jag undrade vad det var för folk men så såg jag att det var dem. På söndagen kom min lärare, och Ida:D Och sista föreställningen var mamma och pappa där. Mamma tog en massa bilder med kameran men de kommer nog i eftermiddag. Nu är isrevyn över och vi är lediga i typ 2 veckor. Jag skulle kunna åka runt och turnera med WORLD ON ICE. Så många underbara människor och så mycket kul vi har haft tillsammans så vill man aldrig att det ska ta slut. Men nu är det slut och det är 2 ÅR kvar till nästa:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar