söndag 1 april 2012

Rolig helg...

Var på tävling i Växjö i helgen och korta gick inte alls, men lång gick bra. Det är så typiskt att jag aldrig kan åka två bra åk på samma tävling. Förra tävlingen åkte jag ett kanonkorta men missade i långa och denna gången var den tvärt om. I korta missade jag första hoppet i dubbel dubbel. Så jag gjorde Lutz toeloop men då floppade jag toeloopen. Sen var de väldigt hårda med levlar och sånt så jag fick bara level 2 på ena piruetten och level 1 på andra och lika så i långa. Långa gick betydligt bättre. Allt satt som en smäck fast jag missade lite i en landning. I korta fick jag 22.09 och i långa 38:66 totalt fick jag 60.65 och kom på en tredje plats. Jag tar med
mig det långa programet hem och glömmer bort korta. Nu är det bara att titta frammåt och nästa grej är ISREVYN!!!
Kom gärna och titta;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar